PROGRAM OSPOSOBLJAVANJA POLICIJSKIH SLUŽBENIKA ZA MENTORE
Program za osposobljavanje policijskih službenika za mentoriranje vježbenika u radnom okruženju primjenom adekvatnih pedagoško-andragoških strategija, metoda i stilova poučavanja u skladu s Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologija uz poštivanje profesionalnih i etičkih normi policijske službe.
OSIGURANJE MJESTA DOGAĐAJA POČINJENOG KAZNENOG DJELA kopiranje 1
CILJ PREDMETNOG KOLEGIJA JE PRVENSTVENO UTJECATI NA MLAĐE POLICIJSKE SLUŽBENIKE, ALI I ONE STRAIJE KAKO BI PO DOLASKU NA MJESTO DOGAĐAJA U ŠTO REALNIJEM I KRAĆEM VREMENU PODUZELI SVE POTREBITE MJERE I RADNJE PROPISANE ZAKONOM O POLICIJSKIM POSLOVIMA I OVLASTIMA, TE PRAVILNIKOM O NAČINU POSTUPANJA POLICIJSKIH SLUŽBENIKA, UVAŽAVAJUĆI NAČINE POLICIJSKOG POSTUPANJA UZ OSNOVNE PRIMJENE KRIMINALISTIKE U PRAKSI, ZAŠTITILI DOSTOJANSTVO ŽRTVE, PRUŽILI POMOĆ ŽRTVAMA, SPRIJEČILI NASTUPANJE VEĆE ŠTETE OD VEĆ POČINJENE, PRAVILNO OSIGURALI MJESTO DOGAĐAJA TE ZAŠTITILI I OSIGURALI TRAGOVE NA MJESTU DOGAĐAJA A KOJEE SU NEOPHODNE ZA POSTIZANJE ODGOVORA NA DEVET ZLATNIH PITANJA KRIMINALISTIKE SVE DO DOLASKA EKIPE ZA OČEVIDE NA ČELU SA KRIMINALISTIČKIM ISTRAŽITELJEM ILI ISTRAŽNIM SUCEM.
Screening i debreifing
U smislu nezakonitih migracija, screening je operativna faza postupanja prema državljanima trećih zemalja koji su nezakonito prešli vanjske granice EU, a definira se kao utvrđivanje pretpostavljenog državljanstva državljana trećih zemalja koji ne posjeduju identifikacijske isprave.
S druge strane, debriefing se definira kao dobrovoljni i anonimni obavijesni razgovor sa državljanima trećih zemalja koji su nezakonito ušli u EU kako bi se prikupile korisne informacije vezane za kretanje migranata od mjesta njegovog podrijetla do granica EU i informacije o planiranim sekundarnim migracijama unutar EU.
Budući da se obje gore navedene operativne faze razlikuju od klasičnog kriminalističkog istraživanja, nastala je potreba za organiziranjem ovakvog specijalističkog tečaja za policijske službenike granične policije.
Osnovni tečaj analize rizika
EU i Schengensko pravo
Biometrijska identifikacija lica
Cilj programa je osposobljavanje policijskih službenika za predavače/multiplikatore i prenošenje usvojenih znanja i vještina na području biometrijske identifikacije lica, a na temelju najnovije prakse ustanovljene od strane Agencije za europsku graničnu i obalnu stražu (FRONTEX). Osposobljavanjem prvenstveno skupine multiplikatora nastoji se putem najnovije prakse i metodike podučavanja pokazati i poduprijeti najbolju praksu vezanu uz suzbijanje pojave zlouporabe korištenja tuđih putnih isprava i identifikacijskih isprava (tzv. impostori[1]) te kao takvu prenijeti policijskim službenicima - krajnjim korisnicima, kroz provedbu programa dopunskog stručnog usavršavanja.
Isto tako, daljnji cilj je obučavanje što većeg broja službenika granične policije, koji će potom praktično primijeniti usvojena znanja relevantna za policijsko postupanje u području biometrijske identifikacije lica.
Uzimajući u obzir trenutnu situaciju na vanjskim granicama Europske Unije i velikog broja ljudi koji prelaze vanjsku granicu Europske Unije – legalno ili ilegalno, potrebna je dodatna edukacija policijskih službenika granične policije o postojanu slučajeva zlouporabe tuđih putnih i identifikacijskih isprava putem biometrijske identifikacije lica.
[1] Impostor – osoba koja koristi originalnu tuđu putnu ispravu predstavljajući ju kao svoju te fizički nalikuje na nositelja predmetne putne isprave
Seminar druge linije granične kontrole
Tečaj za predavače/multiplikatore u području temeljnih prava
PREDEPLOYMENT
Obuka multiplikatora u primjeni Entry-exit sustava putem NISUDG-a
Specijalistički tečaj upravljanje bespilotnim zrakoplovom DT 26E
Tečaj za multipikatore u području debrifinga i screeninga
Tečaj pomorske policije
- 1
- 2(current)
- 3(current)
- 4(current)
- 5(current)
- 6(current)
- 7(current)
- 8(current)
- 9(current)
- 10(current)
- 11(current)
- 12(current)
- 13(current)
- 14(current)
- 15(current)
- 16(current)
- 17(current)
- 18(current)
- 19(current)
- 20(current)
- 21(current)
- 22(current)
- 23(current)
- 24(current)
- 25(current)
- 26(current)
- 27(current)
- 28(current)
- 29(current)
- 30(current)
- 31(current)
- 32(current)
- 33(current)
- 34(current)
- 35(current)
- 36(current)
- 37(current)
- 38(current)
- Next page